Turnusy rehabilitacyjne

Turnusy z zabiegami dla osób niepełnosprawnych

Wczasy zdrowotne

Odpoczynek i poprawa zdrowia

Baza zabiegowa

Nowoczesne pomieszczenia zabiegowe z fizjoterapią i rehabilitacją

Wypoczynek w górach

Wczasy pobytowe 7 i 14 dniowe

Regulamin świadczenia usług CRiR Jubilat sp. z o.o.

§ 1  INFORMACJE OGÓLNE

1. Regulamin CRiR Jubilat obowiązuje na terenie Ośrodka i dotyczy wszystkich osób w nim przebywających.
2. Doradcą i informatorem naszych Gości jest RECEPCJA – tel. 400.
3. Na terenie obiektu obowiązuje cisza nocna w godzinach 22.00 – 6.00.
4. Uprzejmie prosimy o oddawanie klucza w Recepcji po każdorazowym wyjściu z Ośrodka dla celów bezpieczeństwa.
5. Przy każdorazowym opuszczaniu pokoju prosimy upewnić się, czy drzwi są dokładnie zamknięte.
6. Uprzejmie prosimy o nie pozostawianie kluczy od wewnątrz w zamkniętych drzwiach w pokoju.
7. Osoby odwiedzające Gości hotelowych proszone są o opuszczenie obiektu przed godziną 22.00.
8. Regulamin Ośrodka jest dostępny w recepcji Ośrodka, w każdym pokoju oraz na stronie internetowej Ośrodka www.jubilat.net.pl
9. Rozpoczęcie turnusu w terminie innym niż w naszej ofercie może skutkować brakiem konsultacji lekarskiej.
10. Istnieje możliwość przyjazdu na nocleg poprzedzający turnus od godz. 18-tej, po uzgodnieniu z Recepcją, za dodatkową opłatą – 80,- . Powyższa opłata obejmuje tylko nocleg.

§ 2  WARUNKI REZERWACJI I ANULOWANIA POBYTU

1. Rezerwacji  pobytu można dokonać :
a/ telefonicznie,
b/ osobiście w recepcji,
c/ elektronicznie e- mail/
d/ on-line na stronie www.jubilat.net.pl
2. Rezerwacja dokonana w pkt.1 jest rezerwacją wstępną i nie jest wiążąca Ośrodek CRiR Jubilat w Wiśle. Dokonanie powyższej rezerwacji oznacza zaakceptowanie przez klienta regulaminu ośrodka i warunków rezerwacji i anulowania , które  udostępnione są na stronie internetowej www.jubilat.net.pl, w recepcji ośrodka oraz w każdym pokoju hotelowym.
3. Klient dokonując rezerwacji musi podać swoje dane : imię , nazwisko  adres , ilość osób , dni pobytu, rodzaj pobytu . Wszelkie dane osobowe przekazane przez klienta są wykorzystywane tylko i wyłącznie do realizacji  rezerwacji i wykonania zamówionej usługi pobytu . Każdemu klientowi przysługuje prawo do wglądu do swoich danych osobowych jak i prawo do ich usunięcia .
4. Po zaakceptowaniu przez Ośrodek warunków rezerwacji wstępnej  i zapłacie przez klienta zadatku w wysokości 30 % wartości zamówionego pobytu, rezerwacja wstępna otrzymuje status rezerwacji gwarantowanej. Potwierdzeniem rezerwacji  gwarantowanej jest zapłata przez klienta  zadatku  dokonana  w terminie  7 dni od daty rezerwacji wstępnej. Brak wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie powoduje, że rezerwacja wstępna jest automatycznie  anulowana .
5. Pozostała do zapłaty kwota za zamówiony pobyt wpłacona jest najpóźniej w dniu przyjazdu, w recepcji, przed rozpoczęciem pobytu.
6. Brak wpłaty za pobyt w powyższym terminie powoduje anulowanie rezerwacji, wpłacony zadatek na poczet pobytu nie jest zwracany /opłata za rezygnację z pobytu/, a ośrodek nie jest związany rezerwacją.
7. Anulowanie rezerwacji przez klienta odbywa się w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
a/ w przypadku anulowania przez klienta rezerwacji w terminie dłuższym niż  30 dni od daty planowanego pobytu - ośrodek zwraca 100% wpłaconego zadatku.
b/ w przypadku anulowania rezerwacji w terminie krótszym niż 30 dni od daty planowanego pobytu lub w przypadku braku przyjazdu  do godziny 17-tej pierwszego dnia pobytu  -  wpłacony zadatek   nie podlega zwrotowi  /opłata za rezygnację z pobytu /.
8. Ośrodek wraca zadatek w przypadku :
a/ choroby osoby rezerwującej  lub jego najbliższej rodziny,
b/ śmierci osoby rezerwującej lub jego najbliższej rodziny,
c/ anulowania rezerwacji przez klienta w terminie powyżej 30 dni od daty planowanego pobytu.
9. W przypadku skrócenia pobytu, w trakcie jego trwania, ośrodek nie zwraca za opłacone dni pobytu.
10. Od oferty „Senior”, pobytów hotelowych oraz najniższych cen promocyjnych nie będą udzielany rabaty.
11. Skorzystanie z oferty „Senior „ wymaga wpłacenia  całej należności za pobyt  na 14 dni  przed planowanym pobytem.

§ 3 USŁUGI  DODATKOWE

1. Istnieje możliwość skorzystania z sejfu – usługa ta jest bezpłatna.
2. Nasza odpowiedzialność z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te  nie zostały zdeponowane w sejfie.
3. Wokół budynku są zewnętrzne miejsca postojowe dla samochodów naszych gości.
4. Do dyspozycji naszych Gości są garaże za odpłatnością według cennika dostępnego w recepcji.
5. Opłata za zwierzęta  wynosi 15,- jeden dni pobytu.
6. Żelazko oraz deskę do prasowania można wypożyczyć w Recepcji.
7. Dopłata za niewykorzystane miejsce w segmencie dwupokojowym wynosi 80 zł za dobę
8. Dopłata za niewykorzystane miejsce w pokoju dwuosobowym wynosi 50 zł za dobę.
9. Dopłata za dostawkę wynosi - 70 zł za dobę z obowiązkiem wykupienia minimum 1 posiłku na dobę.
10. Dla dzieci do lat 7 oferujemy zniżkę 50%, dla dzieci do 7 do10 lat oferujemy 30% zniżki.
11. Dzieci do lat 3 – gratis (bez świadczeń).

§ 4 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenie lub zniszczenie mienia hotelowego do pełnej wysokości powstałej w tego tytułu szkody.
2. Zabrania się używania w pokojach grzałek i innych urządzeń grzejnych.
3. Opłata miejscowa jest obowiązkowa i płatna gotówką wg cennika Urzędu Miejskiego.
4. Zabrania się całkowitego palenia tytoniu na terenie Ośrodka, w pokojach i na balkonach.
W przypadku stwierdzenia złamania tego zakazu, do faktury zostanie doliczona opłata za likwidacje zapachu tytoniowego w wysokości 400 zł art.5 ustawy z 09 listopad1995 r. (Dz.U. r.nr 10, poz 55).
5. Ze względu na funkcjonowanie systemu sygnalizacji przeciwpożarowej, pojawienie się dymu w pokojach spowoduje automatyczne wezwanie Straży Pożarnej. Nieuzasadnione wezwanie Straży Pożarnej wiąże się z karą pieniężną w wysokości 1000zł.
6. Osoby przebywające na terenie ośrodka, pozostające pod wpływem alkoholu oraz środków odurzających, nie mają prawa do korzystania z zabiegów oraz basenu rehabilitacyjnego.
7. Ośrodek nie świadczy usług opiekuńczo-pielęgnacyjnych. Mamy prawo odmówić świadczenia naszych usług na rzecz takiej osoby.
8. Centrum zastrzega sobie możliwość zmiany cen i oferty w trakcie roku.
9. Oferta zgodna jest z Regulaminem Świadczenia Usług w Centrum „Jubilat”.

Napisz do nas:

W celu kontaktu z naszym ośrodkiem prosimy wypełnić poniższy formularz.

W celu ochrony przed spamem prosimy wpisać w ostatnim polu hasło 'jubilat'.

Adres e-mail:
Tytuł wiadomości:
Wiadomość:
Wpisz 'jubilat'

Nasz adres:

Centrum Rekreacji i Rehabilitacji JUBILAT sp. z o.o. ul. Bukowa 9 43-460 Wisła

tel./fax. +48 33 855 28 04 tel. kom. 691 705 429
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Konto bankowe: Bank Śląski o/Wisła
Nr konta bankowego: 60 1050 1096 1000 0022 2555 4944

KRS 0000120272 Sąd Rejonowy w Bielsku Białej Wydział XIII Gospodarczy KRS,
Kapitał Zakładowy 319 500 zł
NIP: 548-22-39-132, REGON: 072313881

Centrum Rekreacji i Rehabilitacji posiada wpisy:
Wpis do rejestru ośrodków nr OD/24/0007/18 - ważny do 04.11.2021 r.
Wpis do rejestru organizatorów nr OR/24/0001/19 - ważny do 08.01.2022 r.

Odwiedź nasz profil na facebook.com/jubilat.wisla